CROSS TRAINING (FITATΗLON)

Το FITATLON είναι μια εμπειρία ασφαλούς άσκησης, η οποία συνδυάζει αποτελεσματικά κυκλική λειτουργική προπόνηση (cross training) και διασκέδαση και παράγει μετρήσιμα αποτελέσματα για τους ασκούμενους.                                                                        

Με το FITATLON μπορούν να ασκηθούν όλα τα υγιή άτομα ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, ικανότητας και επιπέδου άφοβα & με ασφάλεια. Δημιουργήθηκε πάνω στις τελευταίες κατευθυντήριες οδηγίες των μεγαλύτερων Επιστημονικών Οργανισμών στον χώρο της άσκησης- ACSM,NSCA,AFAA- ώστε να προσφέρει την μεγιστοποίηση των θετικών προσαρμογών της άσκησης με ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

 Η άσκηση με το FiTATHLON™ συμβάλλει στην απόκτηση:

  • Ευκινησίας - ευλυγισίας
  • δύναμης
  • ταχύτητας
  • αντοχής

και την μεγιστοποίηση της φυσικής κατάστασης, της λειτουργικής ικανότητας και της υγείας των ασκουμένων.



Tι είναι 
Πρόκειται για ένα είδος προπόνησης που τα συνδυάζει όλα: μυϊκή ενδυνάμωση και καρδιοαναπνευστική τόνωση, ασκήσεις με το βάρος του σώματος, αλλά και με βάρη (αναλόγως το επίπεδο του ασκούμενου), υπό τους ήχους δυνατής μουσικής, που ανεβάζουν την ένταση και τον ρυθμό της προπόνησης. Για πολλούς αθλητές είναι ένας γνώριμος τρόπος προπόνησης. Τελευταία, όμως, το Cross-training έχει εισβάλει στα γυμναστήρια και έχει γίνει το νέο αγαπημένο πρόγραμμα όσων επιθυμούν να δυναμώσουν όλο τους το σώμα, να αυξήσουν την αντοχή τους και να χάσουν βάρος. Το Cross-training ενσωματώνει μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων που προέρχονται από τον αθλητισμό αλλά και την καθημερινότητα. 

Φωτιά στον μεταβολισμό
Υπολογίζεται ότι στη διάρκεια μιας προπόνησης διάρκειας 45΄ οι καύσεις μπορούν να ξεπεράσουν κατά πολύ τις 400 θερμίδες για ένα άτομο 75 κιλών. Ωστόσο, το μεγάλο όφελος από αυτό το είδος προπόνησης είναι ότι οι καύσεις συνεχίζονται και μετά το πέρας του προγράμματος. Πρόκειται για το λεγόμενο «afterburn» ή «μετακαύσεις». Με άλλα λόγια, υπολογίζεται ότι για τα επόμενα 10-15΄ καίμε έως και 100 ακόμα θερμίδες, ενώ για τις επόμενες ώρες καίμε επιπλέον 15 θερμίδες ανά ώρα (το «afterburn» είναι ανάλογο της διάρκειας της άσκησης και κυρίως της έντασής της και μπορεί 
να επεκταθεί χρονικά από 1 έως 48 ώρες).

Ακολουθεί λίστα με τα οφέλη του cross training, σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Χειρούργων Ορθοπεδικών:

  • Το cross training επιτρέπει να γυμνάζετε όλο σας το σώμα, αντί να δυναμώνετε μόνο μια περιοχή.
  • Η εναλλαγή μεταξύ αρκετών ειδών άσκησης διατηρεί το πρόγραμμα ρουτίνας φρέσκο και διασκεδαστικό ενώ παράλληλα εμποδίζει την πλήξη.
  • Οι τραυματισμοί από την υπερβολική άσκηση είναι λιγότερο πιθανοί, καθώς οι μυς δεν χρησιμοποιούνται με τον ίδιο τρόπο διαρκώς.
<